5 września 2016

White T-shirt & Denim Skirt



Kilka miesięcy temu pisałam Wam jak zbawienna dla mojej szafy okazała się lektura "SLOWfashion" (post znajdziecie TUTAJ). Nie dość że z pomocą tej książki zrobiłam wielkie porządki w mojej wiecznie zawalonej garderobie, to dzięki niej również sporządziłam listę rzeczy których do tej pory w mojej szafie brakowało.
Myślę że troszkę Was zdziwi informacja, że na owej liście znajdował się (uwaga, uwaga!werble) klasyczny, biały t-shirt. Pewnie pomyślicie że zwariowałam, bo przecież nie raz pokazywałam Wam na blogu stylizacje z białymi koszulkami. Tak to prawda, ale żaden z moich t-shirtów nie jest takim typowym - jak na WF ;) Mam białe koszulki z wiskozy, z lnu czy z cienkiej, lekko prześwitującej bawełny. A t-shirt którego szukałam to taki z gęsto tkanej bawełny, bez dekoltu, bez nadruku. Taki który każda z Was na pewno kiedyś miała i to w ilości sztuk większej niż 1. Najbardziej klasyczny, najprostszy i jak się okazało... najtrudniejszy do znalezienia. Ale jak się człowiek uprze to i igłę w stogu siana znajdzie. Mi się właśnie to udało! I wiecie co? Poszukiwania były jak najbardziej słuszne bo w tej zwykłej, białej koszulce czuję się po prostu świetnie!

A czy Wam udało się ostatnio coś kupić z Waszych list "must have'?
Sylwia

fot. gootex ♥

t-shirt - H&M (TUTAJ/HERE)
marynarka/blazer - Mango (podobna TUTAJ/similar HERE)
spódnica/skirt - H&M (podobna TUTAJ/similar HERE)
pasek/belt - Tally Weijl (podobny TUTAJ/similar HERE)
buty/shoes - Stradivarius (podobne TUTAJ/similar HERE)
torebka/bag - Paulina Schaedel (TUTAJ/HERE)
choker - DIY


Follow me on Instagram

16 komentarzy:

  1. Tak, udało się, poszukiwania idealnie dopasowanych jeansów - zwieńczone sukcesem! ♥
    Jak zawsze rewelacyjnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! Zwłaszcza że o takich dobrze dopasowanych to naprawdę ze świecą można szukać :) No i dodatkowo to mega przyjemność jak się w końcu znajdzie coś po długich poszukiwaniach :) Dziękuję za mile słowa :) Buziaki :*

      Usuń
  2. set idealny na początki jesieni ;) super!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale mam nadzieję że jesień tak szybko nie przyjdzie i jeszcze trochę lato z nami zostanie :)

      Usuń
  3. Zjawiskowo! :) Wszystko mi się tutaj podoba! <3 Torebka rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się podoba. I bardzo fajna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały t shirt to jednak klasyka, sprawdza się w wielu stylizacjach. Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie gwiazdo! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, spódniczka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. So cute, so sexy!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz ♥
Thank you for your comment ♥